Урок № 4 Тема. Органи й системи органів тварин. Опорно-рухова система та покриви тіла тварин, біологія, 8 клас Цілі уроку: сформулювати поняття про обмін речовин, органи, системи органів; ознайомити учнів із загальними особливостями структури й функціонування опорно-рухової системи та покривів тіла тварин. Обладнання й матеріали: вологі препарати органів тварин, скелети тварин, таблиці «Одноклітинні» та «Внутрішня будова ссавців». Базові поняття й терміни уроку: обмін речовин, органела, орган, порожнина тіла, скелет, зовнішній і внутрішній скелет, шкіра, луска, хітин.
1) это связано с тем, что куры не могут видеть в темноте ( это заложено у них генетически). Куры с сумерками ложатся спать. А у человека - Это связано со сниженным количеством так называемых ПАЛОЧЕК, на сетчатке у человека. В норме есть Палочки и Колбочки и они отвечают за восприятие цветов. 2) Рахит связан с недостатком вит D. Необходимо есть пищу богатую этим витамином. А также быть на свежем воздухе и принимать солнечные ванны ( именно так усвоится вит Д). Если есть необходимость - нужно принимать витамин Д в каплях. 3). Гипервитаминоз.
2) Рахит связан с недостатком вит D. Необходимо есть пищу богатую этим витамином. А также быть на свежем воздухе и принимать солнечные ванны ( именно так усвоится вит Д). Если есть необходимость - нужно принимать витамин Д в каплях.
3). Гипервитаминоз.