Паспрабуйце сябе ў якасці аратара. Па ўзоры твора Кірыла Тураўскага стварыце слова з нагоды свята (значнай падзеі, добрай адзнакі) або пахвалу свайму сябру (бацькам)
Тихон Протасаицкий I Иван Липский -- люди духоуна облиновые. Они неинтересны и как человеческие индивидуальности. В их характеристиках подчеркнуто одно: они упорно держатся за шляхетство, даже ставят под угрозу счастье своих детей Гришки и Марыси. Более разносторонне показан Харитон Куторга. Это бывалый, даже"грамотный человек". Он не побалован чувства юмора, остроумия. Куторга выдает себя за человека мирской с нежными манерами. Он при встрече с женщинами целует им ручки, умеет петь любовные романсы, хитрее остальных. Имея 60-i летний, он сватается к 17-летней Марыси, соглашается даже "криво присягнуть” против Липского, чтобы Протасовицкие отдали за его дочь. Но старый залетник попадает в нелепое положение. Его ухаживания с презрением отвергает Марыся.
Кручкоу, который приезжает на рассмотрение дела Липского и Протасовицкого, ведет себе наглым образом, действует от имени "самой ясной короны" , постоянно ссылаясь на "все милейшие царские указы". Поведение Крючкова среди знати-едкая пародия на правосудие. Не успела он начать" разбирательство", а уже звучит его приказ, чтобы шляхта несла взятку. Крючкоу хорошо знает натуру темной знати и упэунены, что каждый вытряхнет кошелек, чтобы не быть битым лозой. Наглости и цинизма Крючкова нет пределов. Он так вольно чувствует себя среди темной, запуганной его приговорами и штрафами знати что не считает нужным захватывать даже внешнюю форму правосудия. Он объеуляет виновным тех, кто ни каких отношений к делу не имеет.
Во внешнем облике Крючкова видно комическое заострение. Аутар обращает внимание на его доугие усы. Крючкоу -- образ гротескный . В нем собрано самое характерное для царского чиноучества. Марцинкевич симпатизирует отдельным представителям шляхты - которые меньше "болеют шляхетством". Это Гришка и Марыся. Превыше всего они ставят свои счастье, свои чувства. Гришка I Марыся-станоучие герои комедии. Они протестуют против устаревших взглядов и обычаев. Молодые люди воспринимают нелепость старых сослоуных
1. Аўтар у вобразе бабра раскрывае не толькі жывёльныя якасці. Галоўны герой сваімі ўчынкамі нагадвае чалавека, якога лёс прымусіў пакінуць родныя мясціны і які ў роспачы ўспамінае родную зямлю. Яднае яго з чалавекам і тое, што бабёр падобны на клапатлівага бацьку, які нясе адказнасць за сваю сям'ю. Менавіта клопат пра нашчадкаў прымушае бабра адправіцца ў рызыкоўную вандроўку. 2. Узгадаем эпізод, калі бабёр доўга ішоў пехатою праз зараснікі лубіну і ламачча, стаміўся, а потым, зусім нечакана, перад ім адкрылася палоска чыстай вады. Аўтар псіхалагічна абгрунтавана перадае душэўны стан бабра, які "подбегам кінуўся да вады, ад радасці забыўшыся пра асцярогу, нырнуў, быццам не верыў, што скончылася яго сухая дарога". Гэты прыклад і іншыя дазваляюць сцвярджаць, што пісьменнік — выдатны псіхолаг. 3. Тое месца, дзе жыла зараз бабровая сям'я, было такім: зарослая трыснягом сажалка, побач завод, дзе рабілі газіраваную ваду. З аднаго боку стаяў "на ўзгорку бор, пад ім хат з пяць маленькае вёсачкі". Месца для жылля амаль не было. Небяспека пагражала і з боку "маленькага заводзіка". Адправіцца ў далёкую вандроўку бабра прымусіла жаданне знайсці сваё "прасторнае спрадвечнае пасяленне". 4. Бабра сагравалі ўспаміны пра тое месца, дзе ён некалі жыў. Гэта была "прасторная рака", іх "спрадвечнае месца", "дзе было так вольна і шчасліва". На тым месцы, спадзяваўся ён, у іх пачнецца новае жыццё, такое ж вольнае і шчаслівае. Там і ён будзе здаровы і "будзе жыць вечна". 5. Чалавек з'явіўся прычынай таго, што бабры былі вымушаны сысці са старога месца. Людзі " не пакінулі на рацэ ні прысадаў, ні травы, ні самое глыбокае ракі". 6. Аўтар выкарыстоўвае параўнанні (узгоркі, як горы; лубін, як дрот, дарога — прамыіна), каб апісаць поле, якое праходзіць бабёр. Дзякуючы вобразна-выяўленчым сродкам створаная ім карціна прыроды атрымалася вобразнай,выразнай, натуральнай. 7. Тэма: ахова прыроды, зберажэнне яе багаццяў (экалагічная). Галоўная думка: чалавек нясе адказнасць за жывёльны і раслінны свет.
не до конца мне лень
Объяснение:
Тихон Протасаицкий I Иван Липский -- люди духоуна облиновые. Они неинтересны и как человеческие индивидуальности. В их характеристиках подчеркнуто одно: они упорно держатся за шляхетство, даже ставят под угрозу счастье своих детей Гришки и Марыси. Более разносторонне показан Харитон Куторга. Это бывалый, даже"грамотный человек". Он не побалован чувства юмора, остроумия. Куторга выдает себя за человека мирской с нежными манерами. Он при встрече с женщинами целует им ручки, умеет петь любовные романсы, хитрее остальных. Имея 60-i летний, он сватается к 17-летней Марыси, соглашается даже "криво присягнуть” против Липского, чтобы Протасовицкие отдали за его дочь. Но старый залетник попадает в нелепое положение. Его ухаживания с презрением отвергает Марыся.
Кручкоу, который приезжает на рассмотрение дела Липского и Протасовицкого, ведет себе наглым образом, действует от имени "самой ясной короны" , постоянно ссылаясь на "все милейшие царские указы". Поведение Крючкова среди знати-едкая пародия на правосудие. Не успела он начать" разбирательство", а уже звучит его приказ, чтобы шляхта несла взятку. Крючкоу хорошо знает натуру темной знати и упэунены, что каждый вытряхнет кошелек, чтобы не быть битым лозой. Наглости и цинизма Крючкова нет пределов. Он так вольно чувствует себя среди темной, запуганной его приговорами и штрафами знати что не считает нужным захватывать даже внешнюю форму правосудия. Он объеуляет виновным тех, кто ни каких отношений к делу не имеет.
Во внешнем облике Крючкова видно комическое заострение. Аутар обращает внимание на его доугие усы. Крючкоу -- образ гротескный . В нем собрано самое характерное для царского чиноучества. Марцинкевич симпатизирует отдельным представителям шляхты - которые меньше "болеют шляхетством". Это Гришка и Марыся. Превыше всего они ставят свои счастье, свои чувства. Гришка I Марыся-станоучие герои комедии. Они протестуют против устаревших взглядов и обычаев. Молодые люди воспринимают нелепость старых сослоуных
2. Узгадаем эпізод, калі бабёр доўга ішоў пехатою праз зараснікі лубіну і ламачча, стаміўся, а потым, зусім нечакана, перад ім адкрылася палоска чыстай вады.
Аўтар псіхалагічна абгрунтавана перадае душэўны стан бабра, які "подбегам кінуўся да вады, ад радасці забыўшыся пра асцярогу, нырнуў, быццам не верыў, што скончылася яго сухая дарога". Гэты прыклад і іншыя дазваляюць сцвярджаць, што пісьменнік — выдатны псіхолаг.
3. Тое месца, дзе жыла зараз бабровая сям'я, было такім: зарослая трыснягом сажалка, побач завод, дзе рабілі газіраваную ваду. З аднаго боку стаяў "на ўзгорку бор, пад ім хат з пяць маленькае вёсачкі". Месца для жылля амаль не было. Небяспека пагражала і з боку "маленькага заводзіка". Адправіцца ў далёкую вандроўку бабра прымусіла жаданне знайсці сваё "прасторнае спрадвечнае пасяленне".
4. Бабра сагравалі ўспаміны пра тое месца, дзе ён некалі жыў. Гэта была "прасторная рака", іх "спрадвечнае месца", "дзе было так вольна і шчасліва". На тым месцы, спадзяваўся ён, у іх пачнецца новае жыццё, такое ж вольнае і шчаслівае. Там і ён будзе здаровы і "будзе жыць вечна".
5. Чалавек з'явіўся прычынай таго, што бабры былі вымушаны сысці са старога месца. Людзі " не пакінулі на рацэ ні прысадаў, ні травы, ні самое глыбокае ракі".
6. Аўтар выкарыстоўвае параўнанні (узгоркі, як горы; лубін, як дрот, дарога — прамыіна), каб апісаць поле, якое праходзіць бабёр. Дзякуючы вобразна-выяўленчым сродкам створаная ім карціна прыроды атрымалася вобразнай,выразнай, натуральнай.
7. Тэма: ахова прыроды, зберажэнне яе багаццяў (экалагічная). Галоўная думка: чалавек нясе адказнасць за жывёльны і раслінны свет.