1. What a brand is called. -brand name 2. How much people are aware of a brand. -Brand awareness 3. What a company wants people to think about a brand. -brand image 4. What people actually think about a brand? - 5. When a product doesn’t fit the company’s brand. -off-brand 6. The value (either monetary or not) that a brand adds to a product or service. -brand equity 7. When people like a brand and buy it again and again. -brand loyalty 8. When a product or service is associated with a brand. - brand identity 9. When an existing brand is used to support a new range of products. -derived brand 10. When a component of a product becomes a brand in its own right (e.g. Intel in PCs).-brand extension
Частицу to в английском языке мы используем перед начальной (неопределенной) формой глагола. Начальная форма глагола — форма, которая не показывает нам, кто и когда будет выполнять действия. Глаголы неопределенной формы отвечают на вопрос «что делать?» и «что сделать?».
Окончание -ing у глаголов служит для образования некоторых форм причастия (Participle), которое также используется в качестве глагольной формы времен Continuous, и формы Gerund. -Ing также может выступать в роли суффикса для образования существительных и прилагательных.
2. How much people are aware of a brand. -Brand awareness
3. What a company wants people to think about a brand. -brand image
4. What people actually think about a brand? -
5. When a product doesn’t fit the company’s brand. -off-brand
6. The value (either monetary or not) that a brand adds to a product or service. -brand equity
7. When people like a brand and buy it again and again. -brand loyalty
8. When a product or service is associated with a brand. - brand identity
9. When an existing brand is used to support a new range of products. -derived brand
10. When a component of a product becomes a brand in its own right (e.g. Intel in PCs).-brand extension
Окончание -ing у глаголов служит для образования некоторых форм причастия (Participle), которое также используется в качестве глагольной формы времен Continuous, и формы Gerund. -Ing также может выступать в роли суффикса для образования существительных и прилагательных.