Когда я спустился вниз рождественским утром, я увидел единственные подарки в моем чулке - палочку дезодоранта и "словарь путешествий". Думаю, что когда ты учишься в средней школе, взрослые решают, что ты уже вышел из того возраста, когда играют в игрушки или веселятся. Но они все еще ожидают, что вы будете взволнованы, когда откроете хилые подарки, которые они вам подарят. Большинство моих подарков в этом году были книги или одежда. Ближе всего к игрушке был подарок от дяди Чарли.
Когда я развернул подарок дяди Чарли, я даже не знал, что это и для чего было. Это было большое пластиковое кольцо с сеткой. Дядя Чарли объяснил, что это" обруч для стирки " для моей спальни. Он сказал, что я должен был повесить обруч для белья на задней двери, и это заставит меня убирать мою грязную одежду "весело. "Сначала я думал, что это шутка, но потом понял, что дядя Чарли был серьезен. Так что мне пришлось объяснить ему, что я на самом деле не занимаюсь стиркой. Я сказала ему, что просто бросаю грязную одежду на пол, а мама собирает её и уносит вниз в прачечную. А через несколько дней все возвращается ко мне в сложенных стопках.
Я сказала дяде Чарли, чтобы он обменял обруч для стирки на деньги и дал мне их, чтобы я мог купить что-нибудь из того, что мне пригодится.
Именно тогда заговорила мама. Она сказала дяде Чарли, что считает обруч для стирки отличной идеей. Потом она сказала, что с этого момента я буду сам стирать. Так что, таким образом, дядя Чарли подарил мне новую домашнюю обязанность на Рождество.
The natural habitat (1) __for___Japanese teenagers is a small area (2) __incentral Tokyo between Shibuya and Harajuku stations which is full (3) __of___ boutiques and music shops. (4)__Atweekends, teenagers (5) __from___the city and the surrounding provinces go there to spot the latest street fashions. The area is also a magnet (6)__to___ anyone researching or selling (7)__on___ the teenage market: fashion and cosmetics companies, record producers, editors (8)__of___young fashion magazines, soft drink and snack promoters, and makers (9)__of___games and gadgets. One such company was Bandai, the toy company responsible (10) _for___ Tamagotchi, the eggshaped, pocket-sized virtual pet which swept the world in the late 1990s. Tamagotchi's first appearance was (11) __like__ a test marketing exercise (12)__in__ the streets (13)_of___Shibuya. The schoolgirls that saw it were so impressed that told all their friends, and the first Tamagotchi to hit the shops sold (14) __out___immediately. Such is the power of word of mouth. Normally, word-of-mouth promotion is free, but impossible to arrange. In Japan it can be arranged__according__ (15) ___to__ a price. There are agencies (16) __for___hundreds (17) ___of___teenagers (18)___in__their books who receive new products and tell their friends (19)__about___ them, others are paid to queue up (20)___for___ a new product or opening of a new store, creating an "artificial buzz" (21)__to___it. Mr. Morita set (22) __up___the agency Teens Network Ship which is the best specialist (23)___onthe teenage market, and often uses informal, word-of-mouth style marketing methods. It has a register of 2000 senior high pupils in the Tokyo area, and is now expanding nationally. Information spreads more rapidly (24) __within__the 15 to 18 age group than (25) __at__any other life stage. A teenager tells (26) ___in___average 50 of his or her friends (27) __about___the "discovery", so that a group of 1,000 can spread the word (28) __to___-50,000 or more.
Когда я спустился вниз рождественским утром, я увидел единственные подарки в моем чулке - палочку дезодоранта и "словарь путешествий". Думаю, что когда ты учишься в средней школе, взрослые решают, что ты уже вышел из того возраста, когда играют в игрушки или веселятся. Но они все еще ожидают, что вы будете взволнованы, когда откроете хилые подарки, которые они вам подарят. Большинство моих подарков в этом году были книги или одежда. Ближе всего к игрушке был подарок от дяди Чарли.
Когда я развернул подарок дяди Чарли, я даже не знал, что это и для чего было. Это было большое пластиковое кольцо с сеткой. Дядя Чарли объяснил, что это" обруч для стирки " для моей спальни. Он сказал, что я должен был повесить обруч для белья на задней двери, и это заставит меня убирать мою грязную одежду "весело. "Сначала я думал, что это шутка, но потом понял, что дядя Чарли был серьезен. Так что мне пришлось объяснить ему, что я на самом деле не занимаюсь стиркой. Я сказала ему, что просто бросаю грязную одежду на пол, а мама собирает её и уносит вниз в прачечную. А через несколько дней все возвращается ко мне в сложенных стопках.
Я сказала дяде Чарли, чтобы он обменял обруч для стирки на деньги и дал мне их, чтобы я мог купить что-нибудь из того, что мне пригодится.
Именно тогда заговорила мама. Она сказала дяде Чарли, что считает обруч для стирки отличной идеей. Потом она сказала, что с этого момента я буду сам стирать. Так что, таким образом, дядя Чарли подарил мне новую домашнюю обязанность на Рождество.
One such company was Bandai, the toy company responsible (10) _for___ Tamagotchi, the eggshaped, pocket-sized virtual pet which swept the world in the late 1990s. Tamagotchi's first appearance was (11) __like__ a test marketing exercise (12)__in__ the streets (13)_of___Shibuya.
The schoolgirls that saw it were so impressed that told all their friends, and the first Tamagotchi to hit the shops sold (14) __out___immediately. Such is the power of word of mouth. Normally, word-of-mouth promotion is free, but impossible to arrange. In Japan it can be arranged__according__ (15) ___to__ a price. There are agencies (16) __for___hundreds (17) ___of___teenagers (18)___in__their books who receive new products and tell their friends (19)__about___ them, others are paid to queue up (20)___for___ a new product or opening of a new store, creating an "artificial buzz" (21)__to___it. Mr. Morita set (22) __up___the agency Teens Network Ship which is the best specialist (23)___onthe teenage market, and often uses informal, word-of-mouth style marketing methods. It has a register of 2000 senior high pupils in the Tokyo area, and is now expanding nationally. Information spreads more rapidly (24) __within__the 15 to 18 age group than (25) __at__any other life stage. A teenager tells (26) ___in___average 50 of his or her friends (27) __about___the "discovery", so that a group of 1,000 can spread the word (28) __to___-50,000 or more.