Write questions about Molly from Exercise 5. Then ask and answer with your partner.
1 what kind of music / Molly / want / to play?
What kind of music did Molly want to play?
2 where / she /post/ the ad?
3 how many students / answer / the ad?
4 where / Molly / meet / them?
5 who / support / The One Hundred?
6 how much money/they/ make?
1) What's the number of your school? - Какой номер у твоей школы?
The number of my school is ten. (вместо ten напишите номер своей школы)
2) Have you got a uniform at school? - У вас в школе есть школьная форма?
Yes, we have. (Да.) / No, we haven't. (Нет.)
3) Is your classroom big? - Твой класс (кабинет)большой?
Yes, it is big. (Да, большой) / No, it's not very big. (Нет, не очень большой.)
4) Have your got a computer room? - У вас есть компьютерный класс?
Yes, we have. (Да.) / No, we haven't. (Нет.)
5) What can you do during the breaks? - Что вы можете делать во время перемен?
We can chat with friends, have a snack in the canteen, play in the school yard. - Мы можем общаться с друзьями, перекусить в столовой, играть во дворе школы.