Вставьте в предложения пропущенные слова. 1. can i use pen, please? – sorry, i haven’t got a pen. 2. it is never late to learn. 3. is billy? – he is in paris at the moment. 4. what’s your sport? – i really like basketball. 13 найдите и запишите слова, в которых есть такой же гласный звук, как в слове «train». famous, calendar, seventy-four, truck, baby, family, cathedral, fantastic 14 выберите подходящие по смыслу варианты ответов. запишите ответ в виде комбинации цифр и букв (например, 1-a, 2-b, 3- 1. please, don’t tell anyone! a. i’ll see you tomorrow. b. not very much. c. of course, i won’t! 2. is this boy your best friend? a. mmm, i love chicken! b. i don’t know him. c. where is my shoe? 3. can you help me with this exercise? a. sure. b. my name’s lisa. c. but it’s yellow! 15 найдите общее окончание данных слов и запишите его. whis- sup- flip- pep- отзывы и предложения за
1. Can I use your pen, please? – Sorry, I haven’t got a pen.
2. It is never too late to learn.
3. Where is Billy? – He is in Paris at the moment.
4. What’s your favourite sport? – I really like basketball.
Задание 13
Найдите и запишите слова, в которых есть такой же гласный звук, как в слове «train».
famous, baby
Задание 14
Выберите подходящие по смыслу варианты ответов. Запишите ответ в виде комбинации цифр и букв (например, 1-a, 2-b, 3-c...)
1. Please, don’t tell anyone!
c. Of course, I won’t!
2. Is this boy your best friend?
b. I don’t know him.
3. Can you help me with this exercise?
a. Sure.
Задание 15
Найдите общее окончание данных слов и запишите его.
whisper
supper
flipper
pepper