My teaching philosophy is to be passionate, enthusiastic, and engaging every time that I give a lecture so students are excited to learn more about the topic and become active learners. I don’t try to be the favorite teacher. Instead, I want to help the students to become self-sufficient, as scientists and physicians at the forefront of the field for the next half-century. I am most proud when I can make a positive difference in someone’s academic career and see the amazing accomplishments of those whom I have mentored. I truly believe that the future is in the hands of the students we lead toward careers as scientists and physicians. While in research we are only as good as our last experiment, the students we mentor and their future students are a legacy that will endure. Finally, Henry Ford once said, “anyone who stops learning is old, whether at age 20 or 80”. I truly believe learning is a lifelong process and my role as an educator is to instill lifelong learning in all my students
My teaching philosophy is to be passionate, enthusiastic, and engaging every time that I give a lecture so students are excited to learn more about the topic and become active learners. I don’t try to be the favorite teacher. Instead, I want to help the students to become self-sufficient, as scientists and physicians at the forefront of the field for the next half-century. I am most proud when I can make a positive difference in someone’s academic career and see the amazing accomplishments of those whom I have mentored. I truly believe that the future is in the hands of the students we lead toward careers as scientists and physicians. While in research we are only as good as our last experiment, the students we mentor and their future students are a legacy that will endure. Finally, Henry Ford once said, “anyone who stops learning is old, whether at age 20 or 80”. I truly believe learning is a lifelong process and my role as an educator is to instill lifelong learning in all my students
В воздухе стоит тяжелый запах пороха,
а вокруг-окровавленные тела
мне. Внезапно я слышу громкий " бум " какого-то автомобиля.
пушка, и дым наполняет мои глаза. Вдали
Я просто вижу солдата на спине лошади - и он
иду прямо на меня. Мое сердце бьется как
барабан, и я никогда не чувствовал себя так страшно
К счастью, конечно, кровь, которую я вижу, это все
макияж, и это сражение не по-настоящему. Я пришел
здесь, чтобы испытать историческую реконструкцию
о Гражданской войне в Англии. Ролевая игра энтузиаста
Саймон Лоу согласился быть моим гидом для
день. Он принес мне запасной костюм-короткий
шерстяные брюки, хлопчатобумажная рубашка, кожаная туника и
мушкет, который является своего рода пистолет, который они использовали в
17 век. Мы, конечно, похожи на персонажей в
фильм.
Это довольно необычный провести
выходные, поэтому я очень хочу спросить Саймона, как он попал
вовлеченный. - Я всегда интересовался историей.,
он мне сказал. -Когда я был маленьким, родители забрали меня с собой.
я к воссозданию битвы викингов, и это
Объяснение: