The administrator of the hotel - it is not just responsible for the accommodation of guests. From his professionalism depends on whether the guest wants to stay at the hotel again.

profession Features
Administrator hotel is also called the French word "porter" (French portier porte door.) Because the administrator - is the person who meets the guest as soon as he crosses the threshold of the hotel. However, the administrator responsibilities are much wider than just meeting and accommodation. Therefore, some experts are protesting against the term "porter" in relation to their profession.
The administrator registers and settles guests, takes care of the delivery of luggage to the room, explains the rules of the hotel guests, inform about additional services, gives the keys and takes them in storage when guests leave the hotel at the time. If the guest's name comes mail, the administrator handing it to the addressee.
However, many duties of the administrator are not visible to guests. For example, it keeps track of employees and leave your room, reserve a room, sees to it that they are ready to receive guests. Housekeeping, linen, etc. - It is the duty of the maid. But the administrator checks that everything was done on time. If somewhere in the burned out light bulb or in the bar of the hotel is over mineral water, he directs the staff member to the all corrected. In other words, the administrator coordinates the work of hotel services to gueохр–
Особенности профессии
Администратора гостиницы также называют французским словом «портье» (фр. portier porte дверь), потому что администратор – это сотрудник, который встречает постояльца, как только тот переступает порог отеля. Однако обязанности администратора гораздо шире, чем просто встреча и размещение гостей. Поэтому некоторые специалисты протестуют против термина «портье» по отношению к своей профессии.
Администратор регистрирует и расселяет гостей, заботится о доставке багажа в номер, объясняет постояльцам правила отеля, информирует о дополнительных услугах, выдаёт ключи и забирает их на хранение, когда гости на время покидают гостиницу. Если на имя постояльца приходит корреспонденция, администратор вручает её адресату.
Правда, многие обязанности администратора постояльцам не видны. Например, он ведёт учёт занятых и освободившихся номеров, бронирует номера, следит за тем, чтобы они были готовы к приёму гостей. Уборка номеров, смена белья и т.п. – это обязанность горничной. Но администратор контролирует, чтобы всё было сделано вовремя. Если где-то перегорела лампочка или в баре номера кончилась минералка, он направляет соответствующего сотрудника, чтобы тот всё исправил. Иными словами, администратор координирует работу гостиничных служб, чтобы гостям было уютно и комфортно.
1)Do you like ice cream ?
Do you like tea?
Do you like coffee ?
Do you like summer?
Do you want to play?
Do you want to sing ?
Do you know how old is she ?
Do you want to dance ?
Do you like to listen music ?
Do you know me ?
2) Does she like banana?
Does he know her name?
Does he want dance ?
Does she like to play basketball ?
Does she know how old is he ?
Does she like watermelon?
Does he want to play football ?
Does he want to go school ?
Does she reading books?
Does he want to listen music ?
3)He didn't like to play football
She didn't play basketball
I didn't sing a song
You didn't be there
We didn't want go to school
They didn't like ice cream
You didn't want watermelon
He didn't want to call her
She didn't like him
I didn't like to read books
4)She doesn't dance
She doesn't play
He doesn't sing
She doesn't think about him
He doesn't like to play basketball
She doesn't like to play football
She doesn't want to eat apple
He doesn't play football
She doesn't want to go school
She doesn't like this dog

profession Features
Administrator hotel is also called the French word "porter" (French portier porte door.) Because the administrator - is the person who meets the guest as soon as he crosses the threshold of the hotel.
However, the administrator responsibilities are much wider than just meeting and accommodation. Therefore, some experts are protesting against the term "porter" in relation to their profession.
The administrator registers and settles guests, takes care of the delivery of luggage to the room, explains the rules of the hotel guests, inform about additional services, gives the keys and takes them in storage when guests leave the hotel at the time. If the guest's name comes mail, the administrator handing it to the addressee.
However, many duties of the administrator are not visible to guests. For example, it keeps track of employees and leave your room, reserve a room, sees to it that they are ready to receive guests. Housekeeping, linen, etc. - It is the duty of the maid. But the administrator checks that everything was done on time. If somewhere in the burned out light bulb or in the bar of the hotel is over mineral water, he directs the staff member to the all corrected. In other words, the administrator coordinates the work of hotel services to gueохр–
Особенности профессии
Администратора гостиницы также называют французским словом «портье» (фр. portier porte дверь), потому что администратор – это сотрудник, который встречает постояльца, как только тот переступает порог отеля.
Однако обязанности администратора гораздо шире, чем просто встреча и размещение гостей. Поэтому некоторые специалисты протестуют против термина «портье» по отношению к своей профессии.
Администратор регистрирует и расселяет гостей, заботится о доставке багажа в номер, объясняет постояльцам правила отеля, информирует о дополнительных услугах, выдаёт ключи и забирает их на хранение, когда гости на время покидают гостиницу. Если на имя постояльца приходит корреспонденция, администратор вручает её адресату.
Правда, многие обязанности администратора постояльцам не видны. Например, он ведёт учёт занятых и освободившихся номеров, бронирует номера, следит за тем, чтобы они были готовы к приёму гостей. Уборка номеров, смена белья и т.п. – это обязанность горничной. Но администратор контролирует, чтобы всё было сделано вовремя. Если где-то перегорела лампочка или в баре номера кончилась минералка, он направляет соответствующего сотрудника, чтобы тот всё исправил. Иными словами, администратор координирует работу гостиничных служб, чтобы гостям было уютно и комфортно.