В
Все
Б
Биология
Б
Беларуская мова
У
Українська мова
А
Алгебра
Р
Русский язык
О
ОБЖ
И
История
Ф
Физика
Қ
Қазақ тiлi
О
Окружающий мир
Э
Экономика
Н
Немецкий язык
Х
Химия
П
Право
П
Психология
Д
Другие предметы
Л
Литература
Г
География
Ф
Французский язык
М
Математика
М
Музыка
А
Английский язык
М
МХК
У
Українська література
И
Информатика
О
Обществознание
Г
Геометрия
pziipzii
pziipzii
15.01.2023 13:27 •  Английский язык

Put the verb in the present continuous (I am doing) or the present simple (I do).

Input
Click on the gap and type the answer in

I don't watch
(I/not/watch) television very often.
"Where's Jack?" "
He's having
(he/have) a shower."
Excuse me,
do you speak
(you/speak) French?
Katrin is tired. She
want

to go home now.
How often
you/read

a scientific article?
"Where's Paul?" "In the kitchen. He
cook

something."
Sam
not/usually/drive

to work. He
usually/walk

.
You can turn off the radio. I
not/listen

to it.
"Excuse me, but you
sit

in my place." "Oh, I'm sorry'."
Mary
not/like

coffee. She
prefer

tea.
Listen! Somebody
scream

.
What time
your father / finish

work every day?
I'm sorry, I Put the verb in the present continuous (I am doing) or the present simple (I do).

Input
Click on the gap and type the answer in

I don't watch
(I/not/watch) television very often.
"Where's Jack?" "
He's having
(he/have) a shower."
Excuse me,
do you speak
(you/speak) French?
Katrin is tired. She
want

to go home now.
How often
you/read

a scientific article?
"Where's Paul?" "In the kitchen. He
cook

something."
Sam
not/usually/drive

to work. He
usually/walk

.
You can turn off the radio. I
not/listen

to it.
"Excuse me, but you
sit

in my place." "Oh, I'm sorry'."
Mary
not/like

coffee. She
prefer

tea.
Listen! Somebody
scream

.
What time
your father / finish

work every day?
I'm sorry, I
not/understand

. Can you speak more loudly?
Put the verb in the present continuous (I am doing) or the present simple (I do).

Input
Click on the gap and type the answer in

I don't watch
(I/not/watch) television very often.
"Where's Jack?" "
He's having
(he/have) a shower."
Excuse me,
do you speak
(you/speak) French?
Katrin is tired. She
want

to go home now.
How often
you/read

a scientific article?
"Where's Paul?" "In the kitchen. He
cook

something."
Sam
not/usually/drive

to work. He
usually/walk

.
You can turn off the radio. I
not/listen

to it.
"Excuse me, but you
sit

in my place." "Oh, I'm sorry'."
Mary
not/like

coffee. She
prefer

tea.
Listen! Somebody
scream

.
What time
your father / finish

work every day?
I'm sorry, I
not/understand

. Can you speak more loudly?

not/understand

. Can you speak more loudly?

Показать ответ
Ответ:
Футболист111111
Футболист111111
05.05.2021 06:45

Это один из самых насущных и спорных вопросов нашего времени, вызывающий жаркие споры и глубоко пропитанный идеологией. Кому должно быть позволено иммигрировать, а кому – нет? Каковы доводы за и против ограничения числа иммигрантов? В «Исходе» выдающийся экономист Пол Коллиер ясно и сжато описывает последствия стимулирования или сдерживания миграции. Опираясь на оригинальное исследование и многочисленные обзоры конкретных случаев, он рассматривает эту проблему с трех точек зрения: самих мигрантов, людей, которых они оставили, и обществ, в которые они иммигрируют. Как показывает Коллиер, иммигранты из беднейших стран мира обычно оказываются самыми образованными и амбициозными. И хотя эти люди нередко добиваются экономического успеха, покидая свои родные страны, они также лишают эти страны профессионалов, в которых они остро нуждаются. В отсутствие контроля иммиграция может только ускориться: беднейшие страны столкнутся с настоящим массовым исходом. Иммиграция – это простое экономическое уравнение, но она имеет сложные последствия. «Исход» показывает, насколько важными будут иммиграция и ее последствия для государственной политики в ближайшие годы и десятилетия.

0,0(0 оценок)
Ответ:
vladsunygin
vladsunygin
25.01.2021 16:04

Before you start writing, you need to decide exactly what you’ll write about and do the necessary research.If you have to come up with your own topic for an assignment, think of what you’ve covered in class—is there a particular area that intrigued, interested, or even confused you? Topics that left you with additional questions are perfect, as these are questions you can explore in your writing.

The scope of your topics depends on what type of text you’re writing—for example, an essay, a research paper or a dissertation. Don’t pick anything too ambitious to cover within the word count, or too limited for you to find much to say.

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Английский язык
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота