В
Все
Б
Биология
Б
Беларуская мова
У
Українська мова
А
Алгебра
Р
Русский язык
О
ОБЖ
И
История
Ф
Физика
Қ
Қазақ тiлi
О
Окружающий мир
Э
Экономика
Н
Немецкий язык
Х
Химия
П
Право
П
Психология
Д
Другие предметы
Л
Литература
Г
География
Ф
Французский язык
М
Математика
М
Музыка
А
Английский язык
М
МХК
У
Українська література
И
Информатика
О
Обществознание
Г
Геометрия

P-54 4-ex In groups collect more information about ants and prepare a short T/F quiz about them. Swap quizzes with another group and do the quiz. HEEELLP MEEE PL


P-54 4-ex In groups collect more information about ants and prepare a short T/F quiz about them. Swa

Показать ответ
Ответ:
timon201
timon201
28.02.2022 14:03
We all learn in different ways. Some people are visual learners - they prefer reading. Looking at pictures or watching tv. Some people are auditory learners- they prefer listening to teachers, cassettes etc. And some people are kinaesthetic learners- they prefer moving around the room, touching things etc Most people are a combination of all three types of learner. They learn by watching, listening and moving around. But there are some learners who prefer learning in one way only. About 5 % of students in class are probably mainly visual learners, 5 % are mainly auditory and 10 % are mainly kinaesthetic.

Мы все учимся по-разному. Некоторые люди визуалы - они предпочитают чтение, рассматривание фотографий или просмотр телевизора. Некоторые люди аудиалы - они предпочитают слушать преподавателей, кассеты и т. д. И некоторые люди кинестетики - они предпочитают двигаться по комнате, прикасаясь к вещам и т. д... Большинство людей представляют собой сочетание всех трех типов обучения. Они учатся, наблюдая, слушая и перемещаясь. Но есть некоторые учащиеся, которые предпочитают учиться только одним методом. Около 5 % учащихся в классе, наверное, в основном визуалы, 5 %, в основном аудиалы и 10 % - преимущественно кинестетики.
0,0(0 оценок)
Ответ:
olinka6
olinka6
20.01.2023 16:51

Часть 1.

I.

1. He discusses (показатель 3-го лица единственного числа глагола в Present Indefinite) a lot of questions (признак множественного числа имени существительного) at the office.

1.Он обсуждает много вопросов в офисе.

2. These airplanes (признак множественного числа имени существительного) cross the Atlantic in about 10 hours (признак множественного числа имени существительного).

2. Эти самолеты пересекают Атлантический океан за приблизительно 10 часов.

3. My brother’s (показатель притяжательного падежа имени существительного) friends (признак множественного числа имени существительного) passed all examinations (признак множественного числа имени существительного) well.


3. Друзья моего брата сдали (пршли) все экзамены.

4. These students (признак множественного числа имени существительного) attended lectures (признак множественного числа имени существительного) yesterday.

4. Эти студенты вчера присутствовали на лекции.

 II. 

1. They have a big house in the country.

 They had a big house in the country.

They will have a big house in the country.

 2. These students have five examinations.

These students had five examinations.

These students will have five examinations.

3. The child is 10 years old.

The child was 10 years old.

The child will be 10 years old.

4. The workers are at the factory.

The workers were at the factory.

The workers will be at the factory.

 

III. 

1. They have just seen (the Present Perfect) the accident in the street.

1. Они только что увидели аварию на улице.

2. They will have completed (the Future Perfect) the experiment by the end of the year.

2. Они закончат эксперимент к концу этого года.

3. Now they are organizing (the Present Continuous) another kind of work at their laboratory.

3. Сейчас они организуют еще один вид работы в их лаборатории.

4. Yesterday at the meeting this man was sitting (the Past Continuous) next to me.

4. Вчера на встрече этот человек сидел рядом со мной.

5. The first underground travel in the world took (the Past Indefinite) place in 1863 in London.

5. Первое подземное путешествие в мире состоялась в 1863 году в Лондоне.

6. At the end of May the students will be preparing (the Future Continuous) for their examinations.

6. В конце мая студенты будут готовиться к своим экзаменам.

 

IV. 

1. He failed in chemistry, because he was not ready for it. (Why)

Why did he fall in chemistry, because he was not ready for it?

2. These schoolchildren will leave school next year. (When)

When will these schoolchildren leave school next year?

3. The writer wrote a new book about his travelling to the North. (Who)

Who wrote a new book about his travelling to the North?

4. They are discussing the plans of the next year. (What)

What are they discussing?

5. They have just furnished their new flat. (Who)

Who has just furnished the new flat?

 

V.   

1. They translated articles at the office yesterday.

2. They will translate articles at the office next week.

3. They are translating articles at the office now.

4. They have been translating articles at the office all the day.

5. They translated articles at the office yesterday.

6. They have been translating articles at the office since Monday.

7. They were translating articles at the office when I came.

8. They will have translated articles at the office tomorrow by 5 o’clock?

VI. 

 1. A computer should (the Present Indefinite) solve complicated problems many millions of times faster than a mathematician.

1. Компьютер должен решать сложные проблемы во много миллионов раз быстрее, чем математик.

2. To measure the vast distances between different planets scientists have to (the Present Indefinite) use special instruments.

2. (Для того) чтобы измерить огромные расстояния между различными планетами ученые должны использовать специальные инструменты.

3. He could (the Past Indefinite) do this work immediately.

3. Он мог немедленно сделать эту работу.

4. They may (the Present Indefinite) continue the experiment.

4. Они могут (Им позволяют) продолжить этот эксперимент.


5. The laboratory will have to (the Future Indefinite) make important scientific experiments.

5. Лаборатории предстоит произвести (придется произвести) важные научные эксперименты.

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Английский язык
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота