В
Все
Б
Биология
Б
Беларуская мова
У
Українська мова
А
Алгебра
Р
Русский язык
О
ОБЖ
И
История
Ф
Физика
Қ
Қазақ тiлi
О
Окружающий мир
Э
Экономика
Н
Немецкий язык
Х
Химия
П
Право
П
Психология
Д
Другие предметы
Л
Литература
Г
География
Ф
Французский язык
М
Математика
М
Музыка
А
Английский язык
М
МХК
У
Українська література
И
Информатика
О
Обществознание
Г
Геометрия

Нужна а) Answer the following questions about certain aspects of the teaching-learning process:
1. What do you think about the penalty of copying the text ("a hundred lines") practised in English and American schools? 2. What would you do at the lesson if there were any attempts to rag the teacher by banging desk-lids, tittering or some other kind of rowdyism? 3. Do you think that feeling for atmosphere is important for a teacher? 4. What do you think is the best way to achieve the ideal situation at the lesson-genuine enthusiasm and attention on the part of the pupils? 5. Do you think complete silence at the lesson agrees with enthusiasm of the pupils? 6. Does it make any difference to you when your lesson is being observed by a visitor? Does it seriously affect the pupils? The teacher? 7. Do you approve of teachers who prefer to ask only top pupils in the presence of visitors? 8. On the whole, what are the main pitfalls that may await a young teacher at school? 9. Do you think teaching is an art, or merely a skilled occupation depending on experience?
b) Make up situations using the words and word combinations in brackets:
1. Speak about the pitfalls that may await a young inexperienced teacher at the first lessons, (to be tongue-tied, peals of laughter, to impose silence, to undermine discipline, to follow the well-beaten path of, interest flags, crowded curriculum, defective memory for names, traces of fatigue on the part of, formidable exercises, not to feel the time, recess, rowdyism)
2. Speak about a lesson of English you did not like. Give your criticism of the methods used at the lesson and of the discipline, (to parade the best students to perform before the visitor, a textbookish language "yes - no" questions, to rap one's knuckles on, to undermine discipline, not to demand active response from, the interest flagged, to struggle through passages, a complete and utter failure, to be glued to one's notebook, tittering, to impose silence)

Показать ответ
Ответ:
skvorcova19991993
skvorcova19991993
11.04.2023 21:18
А. ответить на эти вопросы о вашей школе.1) где находится ваша школа? Это далеко от того места, где вы 
жить? Как долго это берет вас, чтобы добраться до школы? Вы ходите там? 
Вы сесть на автобус?
2) Есть ли у вас игровая площадка вне школы? У вас есть занятия 
там? Какие игры вы там играете?
3) Что вы обычно надеть, когда вы идете в школу? Как вы 
взять с собой?
4) какая ваша школа? Какие классы нравятся? Вы 
школьные клубы? Какие они? Какие они?
5) нравится ли вам ваша школа? Ты хочешь что-то изменить в нем
0,0(0 оценок)
Ответ:
malyshewacarina
malyshewacarina
15.05.2020 08:23
1.Those  umbrellas  are  ours 
2.There are  folks   and  spoons  in this box.
3.My  friend  has many  interesting  animals .
4.We  watch   tv  today 
5.Tom goes to sleep  early  in these  days.
6.That  boy is at  school  in  the morning
7.This  guitar  is hers
8.Sara  washes  dishes  every day
9.Tom  goes  to the  theatre on Friday
10.Tom's  sister  lives  in the village .
11.Our  friends  are  in zoo on Wednesday
12.John helps  us  every  week
13.They  get up  early  in these  days
14.She  has got a  new  hat
15.There is  honey in the jar
16.These  children  like to play  football
17.Our  neighbours  often  go  to Moscow 
18.There are many  mushrooms   in our  garden in the spring 
19.They  parents  have  breakfast  in summer.
20.Mum is  cooking  dinner  at the moment 
21.She  cooks  dinner  every day.
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Английский язык
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота