8 ACTIVATE Work in pairs. Study the key phrases and situations 1-6. Take turns to make requests. Then report your partner's requests to the class. KEY PHRASES O Requests Could you ... Can you ... It would be great if you could ... Would you mind (not) -ing? I'm cold. Can you close the window? Anna asked me to close the window. 1 I'm cold. 2 I don't understand my homework. 3 I've missed the bus into town. 4 I haven't got any money and I want to go out. 5 The phone's ringing. 6 I can't reach something on the shelf. Шин
1) Turn off Wi-Fi when not in use. Protect yourself and save battery power. Be sure to turn off the Auto Wi-Fi feature on your phone or tablet.
2) Don't trust unverified Wi-Fi connections that don't ask for a password. Most often, cybercriminals use such networks to steal personal data of users.
3) Do not go to online banks and other important services through open Wi-Fi networks in cafes or on the street. Use mobile internet.
4) Remember: banks, services and shops never send letters with a request to follow a link, change your password, enter a bank card number and a secret confirmation code or provide other personal data!
что нужно сделать? перевести ? если да ,то вот - 1. Мы не должны/не должны иметь припаркованные здесь машины. Теперь мы не знаем, где он находится.
2. Моя сестра, возможно, не должна была не любить свои каникулы. Отель был переполнен, и еда
была слишком острой
3. Он должен бы выучил португальский, когда он был ребенком. Он так бегло говорит на нем.
4. учитывая, что Даниэль никогда раньше не жульничал на экзамене. Его не должны были, возможно, и не
исключили.
5. я так счастлива, что вы очень хорошо сдали экзамен. Вы должно быть должны были много учиться